Rivieras

Rivieras

Rivieras este sinonim cu un look clasic de vara, un look lejer, ideal pentru activitati in aer liber.

Pantoful Rivieras a fost purtat in Spania la inaugurarea statiunii litorale Costa Blanca spre sfarsitul anilor ’40.

Stilul distinctiv al anilor ’50 este reprodus fidel si de noile design-uri.

Astazi, acesti pantofi clasici pentru relaxare sunt purtati pe strada in oras, la mare, pe punte, in zonele cu soare si cele umbrite, ziua sau noaptea. Colectia Clasica a brandului propune o serie de trei versiuni diferite, numite 10, 20 si 30°, in functie de sezon.

Fiecare colectie reflecta semnatura brandului autentic: lux, calm si placere. Intruchipare a rafinamentului, atitudine degajata si o trasatura clasica.

Pe langa design-ul clasic, Rivieras a introdus noi culori, materiale si tesaturi. In fiecare an, creeaza editii limitate impreuna cu alte branduri si artisti care impartasesc aceeasi pasiune pentru redarea imaginii vremii calde in esenta sa.

Aceste co-branduri sunt exclusive si sunt promovate prin procedee de marketing specifice, diverse alte activitati si campanii de vanzari.

Biografie

Vara 2009

Colectia de pantofi Rivieras Leisure este editata si prezentata intr-un singur stil si 3 culori: Negru, Bej, Maron. Colectia se vinde in showroom-ul Rivieras si in editie speciala limitata in magazinul Christophe Lemaire.

Vara 2010

Crearea colectiei in stilurile 10°, 20° and 30° in 5 culori clasice si crearea colectiei France.

Retaileri cheie precum Colette, Opening Ceremony, Dover Street Market, Le Bon Marché cred in pantofii Rivieras si astfel se pun bazele unui parteneriat viitor.

Vara 2011

Noile stiluri Motel, Jeans si Hot Road completeaza Colectia Clasica.

Showroomul pentru ceremonia de lansare devine agentul comercial al Rivieras pe piata de desfacere din Statele Unite si pentru Grupul Aman, distribuitorul brandului in Japonia. Pantofii marca Rivieras sunt vanduti in 100 de puncte comerciale din intreaga lume.

Colaborare cu Thomsen.

Editie speciala limitata pentru Surface to Air, Noir & Black.

Toamna 2011

Prima colectie de toamna-iarna si crearea stilurilor Manoir, Suntan, Grey si Black Jean.

Colaborare cu United Arrows si magazin inclus in Japonia.

Vara 2012

Importanta dezvoltare a Pantofilor Leisure Rivieras in Europa in urma parteneriatului cu JAJ in calitate de furnizor european.

Ia nastere colectia Montecristi, Lord Zelco.

Sunt create 5 noi culori pentru Colectia Clasica. Produsele de incaltaminte Rivieras sunt acum gazduite in 20 de teritorii, 300 de magazine in Europa si patrund in peste 500 de magazine din intreaga lume.

Are loc lansarea Tropical Bootleg - o mica colectie de haine din bumbac inspirata de printul multi-color Lord Zelco.

Toamna 2013

Lansarea noului stil de iarna Trench – trench-uri impermeabile, rezistente la apa.

Crearea conceptului de “jambiere”.

Colaborare cu Pachanga Boys: 36 de exemplare limitate, o singura licitatie.

Vara 2013

Crearea Tour Du Monde, un stil 20° cu optiuni de culoare in bloc. Expansiunea marcii Rivieras in 25 de tari si in peste 700 de magazine in toata lumea.

Colaborare cu Rafael de Cardenas la editia limitata Esoteric.

Editie limitata pentru Bonpoint. Colaborari cu Clot, Coupé Sport Clot Leisure, Honk Kong.

Vara 2014

Crearea noului model din piele suede Sultan, disponibil in 9 variante de culori. Precum si 9 versiuni pentru arhi-cunoscutele modele Lord.

Pantofii Rivieras patrund in 30 de tari si in peste 800 de magazine, pe intreg mapamondul.

Vara 2015

Deschiderea a noi centre importante in Jakarta, Seoul si Ibiza, precum si dezvoltarea a cateva noi puncte: Galeriile Lafayette si BHV Marais in Paris, Galeria din Seoul, Central in Jakarta.

Lansarea noii colectii Vinyl in 5 culori: negru, rosu, galben, albastru-marin si bej.

Compania

Rivieras Leisure Shoes a fost creata in 2009, de Dan Amzallag si Fabrizio Corveddu in jurul unui produs central: un mocasin din panza comod, sic.

Directorul creativ si designer-ul Dan Amzallag a lucrat anterior pentru brand-uri precum Chevignon (Paris), Calvin Klein (New-York) si Swatch (Milano). El isi deschide propriul studio de design in 2002, specializandu-se in design grafic si moda, dar si in proiecte de arta, cu expozitii tinute in galerii din intreaga lume.

Directorul de vanzari si marketing, Fabrizio Corveddu, contribuie la expansiunea brandului prin vanzarile extinse, prin experienta in organizarea de evenimente de moda, prin reteaua globala si printr-o gandire libera.